onsdag 29 april 2015

Tisdag 28/4

Först åkte jag till Kjell & Co för att köpa fotopapper. Käkade lunch på IKEA och skulle därefter handla fotoramar. JAg hade kollat på deras hemsida att det var Familypris på just de ramar jag skulle ha. Nähä, sa kassan. Jag sa att det står ett pris på hemsidan och även på hyllkanten. Då var kassören tvungen att ringa och kolla och sen anropa hjälp för att korrigera inslaget pris. Jag fick mina ramar till det pris jag hade tänkt. Tråkigt för de som stod efter mig i kön. Jag vände mig till dem och sa: "Det är inte mitt fel", som en tröst (för mig).

Därefter hade jag ett uppdrag hos Willy i Ängelsbäck. Kom lite tidigt och gick runt och tittade i hans underbara trädgård. När jag gick in på baksidan stod Willy där och grunnade.

Här några bilder från ett tidigare år. Någon vecka in i juni är det som vackrast där. Ska försöka locka med mig några från fotoklubben. Bra läge för närfoto av blommor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar