söndag 16 augusti 2015

På loppis hos Camilla

Camilla, hon i fotoklubben ni vet, hade trapploppis igår och idag. Jag gick dit, fick lunch med lax och kall potatis och sedan kaffe och glass. Hon är bara så underbar.
Sedan fastnade jag för några fina glas och då gjorde vi en bytesaffär med min träskulptur "Double Pecker". Dess öde är hemligt så det kan jag inte berätta här.

En gullig tjej vid namn Olivia kom och hälsade på och vi hade en intressant pratstund om en kudde hon ville köpa, men mamman hade sagt nej.

Jag tog några bilder på Afrikas blå lilja och en rosa sak, som jag inte kommer ihåg namnet på.

Camilla och jag samtalade om fotoklubben och livet i största allmänhet.

Sedan kom Chris, som är glaskonstnär, med sin hund. Han ska döpas om till Nicke för han är så nyfiken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar