lördag 27 juni 2015

Lördag 27/6

Undrar om sommaren gick vilse. Igår var det somma i alla fall, ca 20 grader. Wow!

Idag har jag varit hos Anders Nisses som hjälper mig med mina fotografier. Vi har fixat KAPA-skivor, monterat bilder på dessa och gjort baksidor (ramar) till skivorna. Nu har jag många nya bilder till min utställning den 11/7 - 19/7.

Anders är jätteduktig på att rama in och har en hemsida som heter just det:

http://ramain.se/

Adressen är Kustvägen 51.

Det är ju "Sommarfest" i hamnen. Sommarfest? Med knallar! Jodå, 7 stycken eller kanske 8. Det är nog den mest underannonserade sommarfest jag hört talas om. Nordens största tivoli med minst antal besökare. Vädret gör sitt till, men det kändes inte ett dugg festligt.

Kanske är jag inte rätt målgrupp?





Hon hade inte mycket att göra.
 

Sommarens absolut bästa fotbeklädnad.


Nya golfbanan vid Kvickbadet. Den måste provas en dag när regnet inte hänger i nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar