torsdag 25 juni 2015

Torsdag 25/6

Dagarna går snabbt. Idag har jag varit i Mölle Stationshus där 19 glada amatörkonstnärer ställer ut.
Mycket fina alster i många olika tekniker.



Sedan gick jag ner till vattenbrynet och letade "drivved". Jag hade sagt till mig själv att sluta med detta, men jag lyssnade nog inte. Här är dagens "fångst" och jag kan redan se flera jättefina grejer som kan bli resultatet av detta.



 
Jag skulle till Kullaliv och hämta ett nummer av magasinet, men var lite tidig, så det blev ett kort besök i hamnen. Inte många badande idag och även båthamnen var stilla.
 
 
Höganäs "stolthet" reser sig mot skyn.

 
Lugnt och stilla i småbåtshamnen.

 
Hamnens nya krog.

 
Palmerna ser lite malplacerade ut.


 
En vacker kupol på ett hus vid Bruksgatan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar