torsdag 16 juli 2015

Ingenting

Idag hände det ingenting, inget särskilt, så varför ska jag skriva om det? Några trevliga människor kom till utställningen och det var ingenting tråkigt med det, absolut inte.

Samuel fastnade för min Apple-dator i trä, made by Emil i Snickarboa.

På em kom Joel från Lokaltidningen och intervjuade mig om mina bilder och mina objekt. Jag undrar hur han fick ihop det, jag bara babblade på.

På fm var jag inne hos Ulla-Britt och hjälpte henne med hennes dator.

Ingenting hemskt hände idag, det var en vacker dag, jag får kaffe av tjejen i butiken vid sidan om. Satt ute i solen en del.

Mot slutet av dagen blev jag hungrig och då gick jag till Eld & Lågor och intog en kebabtallrik med pommes. Det smakade jättegott. Det var ingenting som var fel med den måltiden.

Mina grannar, Mari och Kenneth cyklade förbi och jag försökte förgäves få dem att stanna och komma in till mig, men de skulle iväg och äta. Får se om de kommer en annan dag.

För att handla om ingenting så blev det en del till slut.

Funderar på om jag ska köra lite hoj i morgon och i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar