torsdag 23 juli 2015

Mitt i veckan

Förmiddagen passerade utan några stora problem. Jag tog en kameraprom och hittade flera vackra stockrosor i olika färger. Jag gjorde även ett nedslag på Loppan där jag inhandlade 14 böcker till den otroliga summan av 110:-







 
På em åkte jag till Skättekärr (det heter faktiskt så) utanför Nyhamn och lämnade en beställd bild och passade på att ta ett par foton på deras trädgård.
 

 
Sedan fortsatte jag till Skäret där jag hälsade på hos Bogrens. Gunilla hade vunnit en inramat foto och det överlämnade jag. Det fick hedersplatsen i hallen, rakt fram när man kliver in genom ytterdörren.
 
Det blev en fotorunda i trädgården (guidad tur) och sedan dracks det kaffe och berättades vitsar och roliga historier. Jag lyckades dröja mig kvar så länge att man tyckte synd om mig och så fick jag även middag. Kyckling i långpanna med en underbar sås och till detta serverades ris och grönsakssallad. TACK!
 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar