söndag 19 juli 2015

Sista dagen

Jaha, så var det över. Både glädje och sorg känns det som.

Nu får man ladda om till nästa sommar, om det blir någon (sommar alltså).

Hade inte förväntat mig så mycket idag. Då kommer Lena och Lennart från Västra Spång och när de lämnar stannar en bil och ur den kommer Bodil och Simon. Va kul!

Simon hade gärna köpt Appledatorn i trä, men den var redan såld.

Han gick loss på mitt "Memory för datanördar" som jag gjorde till en utställning jag hade på jobbet på IT-avdelningen i Helsingborg. Han var rätt envis, han skulle bara ha alla rätt.


För att göra det lite lättare för datanördarna hade jag valt två "minnen" som var lite större än de andra, så att även nördarna skulle få ett par.

Klockan 17 då jag höll på att packa ner grejer kommer Helene och Lennart (kusin) från Knäred med barn och barnbarn från Kristianstad. De hade varit på Nimis och sedan ätit i Mölle.

Flickorna fick var sin vykortsbild och Helene och Lennart fastnade till slut för denna stora fina bild:


Tack alla ni som kom till min utställning, det har varit en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar