måndag 4 maj 2015

Bra film

Måndag igen. Tiden flyger fram.
 Idag har jag varit i Helsingborg, hälsat på Ulrik på Citykopia och Mats i hans ateljé. Skulle hämta Ida kl 15 på Campus. Kom lite tidigare och gick för att se om tjejerna som hade cafét då vi ordnade seminarier för Office 2007 där var kvar. Gitte tror jag hon heter och hon berättade hur jobbigt det var att bre 200 frallor till vår fikapaus. Hon bjöd på kaffe och en riktigt god dammsugare från Thores bageri. Kanske kan jag få ett uppdrag där när de ska skaffa TV-monitorer för sina menyer. Jag har gjort det för SMPizza i Ängelholm.
Ida berättade att hon sett en mycket bra film, Interstellar och det har jag också gjort nu. Kanon!
Hon tipsade mig om en annan också, Lucy, och den ska jag se senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar