torsdag 21 maj 2015

Sista mötesdagen för våren i Fotoklubben

Ikväll var det sista mötesdagen för våren. Tänk vad tiden går. Det var medlemmarna som visade bilder. Först fick Gunilla och Lasse pris för sina insatser i Åstorps Fotomara.
Gunilla blev bäste fotograf och hennes man Lasse blev tvåa. Dessutom röstades Lasses bild fram som bäst av alla. Det var i mottot på väg som han tagit den. Grattis hela familjen. Jag trorde fick vars sitt USB-minne. Kan vara bra att ha på gamla dar.


Här får Gunilla sitt pris av mig. Foto: Tom Larsson

Tom visade bilder från kolonilotter i Landskrona och några bilder från Österlen.

Sedan tog Gunilla över och visade bilder från Zanzibar. Jörgen tog stafettpinnen och visade fina bilder på sina älskade fåglar. Han har nog fått pippi.


Avslutningsvis visade jag en kort film om mitt liv.

Nu återstår bara avslutningsresan till Helsingör den 30/5 och det ska bli kul. Faktiskt länge sedan jag var över sundet. Hoppas på riktigt fint väder då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar