måndag 18 maj 2015

Premiär

Nu är det gjort. Nu har jag ätit på nya krogen i Höganäs hamn, som heter Hamnkrogen Höganäs.

http://nattidningenfyren.se/nyaste-hamnkrogen-i-hoganas/

Göran var flott och bjöd. Det serverades köttfärslimpa med (ny)potatis, gräddsås och rårörda lingon. Det var gott, men potatisen räckte inte till allt köttet. Jag tycker det ska gå jämt ut.

Jag blir alltid så rörd över rårörda lingon. Dessa var verkligen fina.

Sen har jag chattat med Max på Telia i ett försök att hjälpa en kund med hennes Mina sidor och bredbandet.

På vägen hem därifrån kunde jag inte motstå denna envisa lilla blomma som helt enkelt bestämt sig för att växa just precis där, så jag tog ett par bilder. Jag tycker det symboliserar så mycket, denna strävan, denna envishet att lyckas.



Nu blir det inte mycket mer.

Som jag säger:

Jag skriver "titt som tätt" om "ditt och datt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar